ru_a6 benim 3.gebeligim 2.cocugum olucak allahin izniyle ilk bebegimi 21 haftalıkken kaybettim ikinci doğumum düşük tehdidi rahimde kanamayla geçti çok şükür sağlıklı bir şekilde doğdu şuan 4 yaşında maşallah 🤲 bu 3.gebelik hani bi demir ilacı veren yok hastaneler zaten zorla doktor seçilmiş gibi kötüler ben ilk bebeğimde de 4 yaşındaki kızımda da hep özele gidiyordum kalp hastası olduğum için üniversitelerde doğumum oluyor bitek o zaman özele para bayılmıyım takibide devlet yapsın dedim bunda pişman oldum