tuba_grz onları 6 ve 8. haftam da yaşamıştım şuan 12 deyim sıkıntı yok😀😀😀
dediğim gibi bebek o kadar kolay olan bir şey değil Rabbim her zaman nasip etmiyor. O yüzden sadece bebeğim ve ben önemliyim he hı diyorum geçiştiriyorum 😀 bu süreçte kimseyle de iyi olmak zorunda hissetmiyorum herkes beni anlasın modundayım. Tek ilgilendiğim de eşim. Baktın ailesi seni rahatsız ediyor engelle gitsin görüşme konuşma engellemesen bile görme duyma düşünme inan hepsi bebeğini etkiliyor