tuba_grz Eşimle normal sohbet ederken bir anda yükseldim çok sabit ufak ve asla normal zaman da takılmayacak bir şey 😀 Eşim yatınca kendime çanta hazırladım ben bu evden gideceğim bilmem ne diye Bağırış çağırış ağlama krizleri o kadar kötüydü ki annem de bendeydi onlarda o kadar korktu ki sonra beni bıraktılar illa da evden çıkacağım seni istemiyorum falan diyorum sonra dışarı çıktım gece 1. Geri 5 dakika durdum geri geldim eşime diyorum seni çok seviyorum 5 dakika sonra geri aynı kaset gibi kaldığım yerden eşime şöyle yaptın şöyle söyledine bağlıyorum sabah 5 e kadar sürmüştür o yüzden canım çok normal böyle bir süreç