Benimde bugün 4. Günüm be devam ediyor. Fitil artı iğne normalde de kullanıyorum ama geçmedi henüz 😓 korkuyorum da bi yandan. Dr randevuma daha var acildeki dr korkma kese yerinde demişti. Yeniden acile gidip muayene olmak istiyorum ama sürekli de vajinal muayene kötü etkiler mi bilemedim 😓