gizemsrkrtl benim ilk aşılamam negatif oldu, eşim rahatsızken numune vermişti, amh değerimden dolayı bana da tüp bebek dedi doktorlarım ama 3 ay ara verdik takviye kullanıyoruz eşimle, zaten hangisini yaptırırsak yaptıralım önce yumurta ve sperm kalitesini arttırmak gerekiyor, biraz da imkan meselesi. Benim yumurta rezerv değerim 0.75 olduğu için direkt tüp bebek diyolar ama bi yandan da eğer eşim hasta olmasaydı sonuç farklı olabilir miydi diye düşünüyorum ikinci aşılamayı takviye sonrası yaptıracağımız tahlillere göre yaptırmayı düşünüyorum, tüp bebek hem maddi olarak hem diğer açılardan biraz zor başka şehirlere gitmek gerekiyo, yaşadığım şehirde yok böyle bi imkan malesef. Amh değeriniz iyiyse ikinci aşılamayı düşünebilirsiniz, imkanınız varsa da tüp bebek