Vildan17 aaa merhaba postunuzu görmüştüm daha önce hastanede 2 hafta yattınız mı öyle mi doğum oldj ? Rabbim bebeğinizi sağlığına kavuştursun ve küvöz süreci çok sağlıklı olumlu bi şekilde geçsin kucağınıza alıp evinize gittiğiniz günün postunu okuyalım inşallah. Bende serklajlıyım ve şu an 27. Haftamdayım çok alttan batma yaşıyorm sancı gibi ama sancı da değilmiş açışmada yok şu gelmeside yok ama adım dahi
Atamıyorum bi kaç güne kdr yenide kontrolüm olacak ck korkuyorm gerçekten