Vildan17 _ Merhaba, geçmiş olsun. Sağlıkla kavuşun🙏🏻
Ben 20. Haftada acil serklaj oldum, 23. Haftada enfeksiyon sebebiyle serklajım açılmaya başladı, 24. Haftada suyum geldi ve 25+2de enfeksiyonum kontrol altına alınamadığı için doğum yaptım.
150 günlük yorucu ve yıpratıcı sürecin ardından çok şükür sağlıkla kavuştuk, kızım şu an düzeltmiş 13 kronolojik 16,5 aylık🙏🏻
Benim suyum geldikten sonra doğumum bir hafta sonra gerçekleşti ama suyu geldiği halde 2-3 aydır hastanede olanlar vardı, enfeksiyon yükselmediği sürece olabildiğince bekletmeye çalışıyorlar, yükseldiğinde bile kontrol altında olduğu sürece tutmak için ellerinden geleni yapıyorlar.
Biliyorum çok zor aynı yerlerden geçtim, gece gündüz ağlayıp kendimi tükettim ama ne doğumu geciktirebildim ne de başka bir şey yapabildim. O yüzden siz benim gibi yapmayın, sakin olun ve beslenmenize dikkat edin, ne kadar kilo alırsa doğduğunda o kadar kolaylaşır hayatı.
Rabbim ömür yazmış kızıma bin şükür kavuşmak nasip oldu. Darısı daha kolay ve zahmetsizce size nasip olsun, kalıcı ve tam sağlıkla kavuşup büyütün 🙏🏻