senaninannesi_ keşke cocuklsrım büyük olsaydı oğlum 5 yaşında kardeşi doğdunda 6 olcak ilk okul kızım2 yaşında kardeşi oldunda 3 yaşınds olucak beni en cok zorlayaan kızım gibi asla kardeş kabul etmiyor karnıma vuruyor sevdirmeye calışıyorum asla kabul etmiyor göğsüme geliyor bu bbenim diyor hayır kızım bebinin zıtlaşıyor ve umadım şeyler yapıyor tursili alıp evin icine tovlete döküyor cöpleti cöpten cıkarıp aşağı atıyor asla söz dinlemiyor cok zıt oğlum böyle deyildi halende deyil desteksiz büyütüm doğmumu yapıp hastanede de evde de tektim ben istemedim kimseyi ama ona rağmrn herkez annem dahil biz gelemeyiz senin doğmun yaza geliyor kendi kendini yaktın diyolar cağranda yoki zatrn böyle duyunca daha cok hırslanıyotum doğurdumu da söylemem diyorum sonra lafı crvirip 3 ..4 gün kala gelirirz doğum normal belki erken gelcrk 3. 4 gün ne ev temizliği felan var ama birini tutucam sadrce dalga grcer gibi 3 …4 gün dediklerinde sanki karşısındaki insan cocukmuş gibi davranıyolar gibi geliyor kendi kendilerine gelin güvey oluyolar cevremde korkutuyor 3 cocukla haytın bitti diyolar