sudeli4 evet benimde ağrılarım çok oluyor ilk bebeğimde bilmiyorduk öncesinde de rahim ameliyatı olmuştum perdem alındı rahim kanalım tıkalıydı parça alındı baya işlem gördü doktoe ondan sonra zaten hamile kalırsam çok riskli olacağını söylemişti ama ben aynı doktorumda devam etmedim kontrollre özeldi maddi durumum yoktu ameliyat bile olduğumda son kalan altınımı bozmuştım geçen yıl 50 bin verdim ameliyata sonrasında hamile kalınca artık sonuçta bebeğim olucak diye devlette kontrollere devam ettim bilemedik yani bi anda suyum gelmiş onu da farketmemişim tüm gün idrar kaçırıyorum zannettim sonraki gün sabah sancıyla uyandım tuvaletim falan geliyo sandım sürekli tuvalete gidip geldim baktım olmuyor acile gittim şikayetlerimi söyleyince hemen ilk müdahaleyi yaptılar sonra siirrten diyarbakıra sevk ettiler meğer doğumum başlamış doktor kızım nerdesin 4 cm açılman olmuş dedi neyse diyarbakıra gidene kadar bebeğin suyu kalmadı zehirlemeye başladı beni tansiyonum tavan yaptı ölümden döndğm kısaca doğum sırasında son ana kadar kalbi atıyprdu ama doğum sırasında sanırım doğuramadığım için nefessiz kaldı ölü doğdu bebeğim ondan sonra işte kontrole gittim ameliyat olduğjm doktora bana çok ama çok kızdı neden beni dinlemedin normal bi hasta değilsin falan dedi sonra üzüldü tabi bi daha ki hamileliğinde serklaj dikiş atıcam dedi neyse aradan 3 ay geçti hamileoldum şimdisürekli bakıyor rahim ölçülerine ilk başlarda 5,5 cm idi iyi dedi progestan fitille destekleyelim dedi şimdi 4 cm ölçülüyor fitile devam artık çok şükür serklaja gerek kalmadı 1 ay daha kalsa bana yeter gerçekten bu sefer daha bilinçliyim en azından idrar kaçırma mı bebeğin suyu mu anlıyorum doğum sancısının ne olduğunu biliyorum en ufak bişeyde gidecem artık inşaAllah sağ salim alırım kucağıma bu sefer Rabbim bütün hamile kadınlarımıza sağ salim bebeklerini kavuştursun çok zor bi durum bi sabah kalkıp bebeğimin benden alınması beni çok sarsmıştı hayat durdu sanki o an ama şimdi tekrar yeşerdim giden bebeğim cennetinde daha rahattır eminim 💖🫀