Elisa0110 ben süsleme yaptım ama organizasyon tutarak değil. Süsleme dediğim de kapıyı süsledik tülle kapı süsünü astık, bir de balon standı var ya 6lı mı ne onunla baby yazan balon kutuları koyduk. Anahtarlık yaptırmıştım çünkü biliyordum doğuma gelen çok olucak, hem gelenlere hem hemşirelere doktoruma filan verdim. Kalanları da kaldığı kadar eve benek görmeye gelenlere verdim. Çikolata da aynı şekilde yaptırıp aynı şekilde dağıttım. Bunda da yine kapı süslerim diyorum. Çikolata yine yaptırırım ama hediyelik yaptırmam belki. Yaptırırsam da gerçekten kendi aileme kadar az yaptırırım anı olsun diye