Elisa0110 Ya bende ilk doğumda magnet yaptırdım o ilk hevesle ama artık bu tarz isimli şeyler gereksiz neden derseniz mesela ben neden başkasının çocuğunun ismini dolabımda taşıyayım 🤭 ikinci de bişey yapmadım sadece kendim kapı süsü yapıp hastane odasının kapısına astım resim çekmek için o da lokum ve şerbet ikram ettim gelenler en yakınlar ve az oluyor zaten yeterli geldi.Bunda da küçük kolonya şişeleri alıp kendim yapıp dağıtmak istiyorum isimsiz olacak şekilde insanlar çantasına atar bazen dışarıda lavaboda hastanede vs kullanılır diye kullanışlı geldi bu şekilde.Çikolata hala gereksiz geliyor sırf görüntü için yenip isminin olduğu kağıt çöpe gidecek sonuçta.Bu tamamen benim düşüncem tabi🤗