emosduygos ben kesin yaptırcam tartışmaya kapalı dedim ve eşime söz hakkı bile vermedim. Ama hep her şey yolunda gitti ve tüm testleri yaptırmaya başladım. Detaylı ultason, şeker yüklemesi, idrar ve kan tahliliyle genel takibimi sürekli tüm detaylı testleri, ikili tarama, üçlü tarama, ikili taramaya ek olarak beyin ile ilgili tarama, beta takibi, her ay endokrin hormon testi hepsini yaptırdım hala yaptırıyorum. Troidim yüksekti onu hallettim hala ilaç takibi yapıp her ay kan veriyorum. En ufak şüphelendikleri konu çıkmadı şimdiye kadar. Ama sürekli acil, sağlık ocağı, devlet hastanesi, özel hastane her yere o kadar sık gittim ve gecenin bi vakti ultrasona bile girdim. Yaptırabileceğim tüm testleri yaptırdım. Doktordan çıktığımız an başlayıp doktora gidene kadar acaba bebeğim öldü mü yaşıyo mu bi sorun var mı diye hala korkuyorum. Eşim bu paniğimden çok şikayetçi ve hala kurtulamadım. Amniyosentezle fetal dna yı önerecekleri bişey olmayınca yaptırmadım. En ufak şüphe olsaydı yaptırabilirdim ama ben aldırmayı düşünmüyodum zaten. Fetal dna sonucunda aldırıp aldırmamaya karar veriliyo önlem alıncak bişey olmuyo diye biliyorum. Ve fetal dna testi yaptırıp yanıldıkları da oluyomuş nadiren.