mucizemizibekliyoruzz canım geçen hafta bende öyleydim 40+3 de fitil koydular rahim ağzı açıcı ilk 12 saat bende çok bişey hissetmedim sonra bi anda hissetmeye başladım 4 saatte doğum oldu bana da senin gibi iri bebek dediler yani kız olmasına rağmen 3850 doğdu