Deletedmom_584 cakar1616 Ben histereskopi+laparaskopi ameliyatı oldum ama benim durumum sizinkinden farklı benim rahim girişinde perde vardı aldılar sadece kalan kısma dokunamıyorlar rahmin kendi şekli diye (bicornus uterus) benim rahim şeklim
cakar1616 Deletedmom_584 Allah yardımcımız olsun her şeye sabr istiyor rabbim en kısa zamanda kucagınızı doldursun