cakar1616 Kızlar 2 genelik kaybımız oldu kalp atışı durdu ve septum ameliyatı yapıldı aranızda bu ameliyatı olan varsa yazabilirse güzel olur eylus
eylus cakar1616 benimde aynı şekilde iki kaybım var kalp durması Bende 4 ay önce histereskopi oldum perde varmış alındı
Bisaderuya cakar1616 2 kimyasal 2 düşük yaşadım ve sonrasında histeroskopi oldum sadece polip vardı ve şuan 29 haftalık hamileyim Rabbim en kısa zamanda nasip eder inşallah size ve bu yolda canı yanan herkese umudunuzu kaybetmeyin ✨🌸
Deletedmom_584 cakar1616 Ben histereskopi+laparaskopi ameliyatı oldum ama benim durumum sizinkinden farklı benim rahim girişinde perde vardı aldılar sadece kalan kısma dokunamıyorlar rahmin kendi şekli diye (bicornus uterus) benim rahim şeklim
destiinaa cakar1616 benim rahmimdeki septum çok derindi ama doktorum tekte halledildiğini söylemişti. 1 yıl sonra yeniden rahim filmi çektirdiğimde hala perde olduğunu ve ikinci ameliyatı olmam gerektiğini öğrendim maalesef. hiç beklemediğim bir durumdu.
berece92 2024 mayıs ayında septum ameliyatı oldum hem de vajene kadar inen bi perdem vardı. sonrasında temmuzda kendiliğimden hamile kaldım
cakar1616 berece92 dogumunuza az kalmış ne güzel saglıkla kavuşun inşallah Daha öncesinde düşügünüz oldu mu nasıl ogrendiniz septum oldugunuzu
berece92 cakar1616 çok teşekkür ederim. hayır hiç hamile kalmadım tedavi için rahim filmi çektirdiğimde öğrendim
cakar1616 berece92 rahim filmini neden yaptırdınız hamilelik oncesi kontrol nedeniyel mi başka bi şeyden kaynaklı mı
berece92 cakar1616 echomar şişli cevat bayrak hoca da çekildim en iyisidir işinde. ilk çekildiğim rahim filminde doktorum yarım rahimli olduğumu söylemişti çok zaman kaybetmiştik. hamilelik öncesi rutin kontrol içindi