eed21 dürüst olun dediğin için yazıcam. Öncelikle asla hafiflemez tam tersi gitgide artıyor. Hem sancının şiddeti hem sıklığı , dayanılmayacak gibi mi dersen evet o sancıyı çekersin dayanılmayacak gibi gerçekten de , kimse sallamasın şimdi. Sonuca gelecek olursam ama her türlü canın acıyor yani sezeryanda olsa vajinal de olsan bir acı durumu var , mümkünse eğer bende vajinal yanlısıyım , ben saatlerce sancı çektim üstüne sezeryana girdim , ikiside birbirinden zor yalan yok fakat vajinalin artısı doğum sonrasında rahat ediyorsun işte , karnında kocaman bir kesik yok yani , dişini sıkabildiğin kadar sıkıp vajinal doğurmak bence iyidir , ha şartlar müsait değildir yapacak bir şey yok sezeryan olunur tabi