nilruhu sabah regl agrısıyla uyanıp test yapmıstım ya. Agrım gun ıcınde geçti ama sonra tekrar basladı. Regl agrısı gibi ama belime vurmuyo. Göğüs hassasiyetim hala var. Reglime 3 gün var ama genelde gecikmeli gelir ve bu kdr erken regl agrısı olurmu ki bilemedim testi çok mu erken yaptım acaba 🥹 önceki gecikmelerimde ağrım vs de yoktu hiç