aframoms13 bende pıhtılaşma sorunu var. İlk bebeğimi bu yüzden kaybettim. Pıhtılaşma olduğu için doktorum doğrudan folik asit değil onun folat şeklinde olanı vermişti. Onu kullanıyorum 1 aydır.
Umarım vardır Allahım mübarek günde benide senide, bekleyen herkesi sevindirsin inşallah inşallah 🙏🏼