cokkasmabeabi Aaayseeert ben iki gebelikte de yaşadım. Çok bayılma esiklerine geldim cok kötüydü. Müdahale etmiyorlar ama yüksek olmasından iyidir diyorlar:/
Aaayseeert cokkasmabeabi off nasıl başa çıktınız peki ben daha çok yeniyim ve tecrübem yok korkuyorum bazen
cokkasmabeabi Aaayseeert açlıkta çok kolay düşüyor tansiyonum. Aç kalmamak için sık sık yemeye başladım. Gece yatmadan yiyordum mesela çünkü sabah biraz geç kahvaltı hazirlasam gözüm kararmaya başlıyordu. Öyle böyle geçirdik 😬
aysct Çok fazla aç kalmamaya çalışın ani düşerse tuzlu ayran için, önemli olan yükselmemesi. Zaten hamileliğin başlarında hep düşüyor. Doktorlar düşük tansiyonun üstünde pek durmuyor açıkçası
Aaayseeert aysct ya beni afedersiniz mal gibi yapmasa ben zaten bi şekilde atlatırım ama çok sersemletiyor iyi olmuyorum pek
Aaayseeert flz3576 bende sürekli ağlıyorum daha yeni olmasına rağmen Allahım hiç bi şeyim rahat geçmiyor
flz3576 Aaayseeert allahım kolaylık versin bagzılarının 3 aydan sonra geçiyor belli olmaz güzel düşünün