Aaayseeert Kızlar 12. Haftalardayım tansiyonum düşüyor düştükten sonra sanki çarpıntı oluyor ve midem bulanıyor çok sersem oluyorum sizlerin de böyle olmuş muydu ?
kartanesii_ Aaayseeert bide bunlar olduktan sonra üstüne panik atak geçirince combo oluyodu. Rezalet bir durum 🥲
bmkl Aaayseeert Tansiyon düşüklüğü gebelikte her zaman iyidir. Sık sık ve az beslen dedi bana doktorum bir de uzan ve su alımın fazla olsun dedi
eed21 Aaayseeert Kaça düştüğü önemli sürekli düşük tansiyon da iyi değil çok düşüyosa doktora gidin. Benim 10 a 7 falan seyrediyordu doktorum birkaç değer altı olması sorun değil dedi ama çok düşükse acile gidin
Aaayseeert kartanesii_ ay sanırım o bende de var sanki nefes alamayacakmışım gibi falan hissediyorum :(
Aaayseeert vanilya_kokusu_ içiyorum aslında ama çok su içmekte aslında tansiyonu düşürüyormuş vücutta ki tuzu götürdüğü için
bmkl Aaayseeert Benim 8/5, 9/6 sağlık ocağındaki hemşire önemli olan sana belirti veriyor mu o demişti eğer kendini iyi hissediyorsan sıkıntı yok ama baş dönmesi vs yapıyorsa az az sık ye, suyu bol tüket bir de uzan demişti doktorum da aynı şeyi söyledi
eed21 Aaayseeert Normal bence ilk zamanlar öyle oluyor. Ama tabi kötü hissederdeniz acild gidin çünkü tansiyonda nasıl hissettiğinşz de çok önemli
Aaayseeert bmkl bende belirti veriyor maalesef yani halsiz oluyorum başım da dönüyor gibi oluyor bu sürekli böyle devam mı ediyor
semahayall Aaayseeert benimki hep düşük hiç yüksek olmadı 😄 neyse yüksek olmasından iyidir , hamilelikte çok tehlikeli yüksek tansiyon
Aaayseeert semahayall evet öyle biliyorum ama böyle olunca de kafam hiç yastıktan kalkmıyor gibi oluyor :(
flz3576 Aaayseeert ay ben 32 haftaya gircem hala çekiyorum panik atak çarpıntı tansiyon düşmesi şimdi de eklem ağrısı başladı hergun hergun tuzlu ayran yapın ben öyle öyle geçirdim rabim hepimizin yardımcısı olsun