hollyymollyy Zaten kiloluyum anlaşılması zor sürer karnımın ama kendim ne zaman anlarım acaba farkı😊😊
yildiz93 hollyymollyy 5. Ayda belli belirsiz çıkmaya başladı ama 6. Ayda artık anlaşılır oldu iyice karnım
Havin49_ hollyymollyy ilk gebeliğimde 20 hafta sonrası belli oldu 76 kg ile gebe kalmıştım ikinci gebeliğimde 87 ile gebe kaldım 16. Haftamda net belliydi gebe olduğum
emosland Havin49_ bende 76 ile hamile kaldım ilk gebeliğim..Toplamda kaç kilo aldınız?? Ya ben kilodan çok korkuyorum almaktan değilde sonra verememekten
Saimenur hollyymollyy benim ilk gebelikte son ay çıkmıştı karnım ama zayıftım. Suan 90 kılo üstü hamıle kaldım 4. Ayda arkadaşım bebek karnı dıyorlardı.Gobegımı içeri cekemedıgımde kendı gobegım olmadığını anladım😀
Havin49_ emosland ben 14 kilo aldım 90 kg doğuma ama bu sefer ikiz gebeliğim vardı 87 kg ile gebe kaldım 85 kg doğuma gittim ilk oğlumda çok yediğim için kilo aldım bunda dikkat ettim hiç kilo almadım hatta verdim
gebebayan Gebeliğim 9 haftalık hamileyim ve karnım baktığında baya belli anlaşılıyor. Sanırım 2. Çocukta daha hızlı karin belirginleşiyor veya zayıf olduğumdan kaynaklı 🫣
aybarssmomm gebebayan ikinci gebeliğim kesinlikle erkenden çıkıyor 10+1 im göbeğimi gören cinsiyeti ne diye soruyor 😄
gebebayan aybarssmomm derlerdi yaşayınca doğru oldugunu anladım 😂 benimde cinsiyet tahmini yapmaya çalışıyorlar karin yapima göre 😂😂