19054206 şöyle söylim kesinlikle seni korkutmak istemiyorum her iki hamileliğim de zor geçti ilk doğumum da suni sancı almıştım hiç kendi sancım yoktu çünkü ama bu sefer ki doğumum da tamamen kendi sancılarımla doğumum oldu benim bebeğim baş aşağı ama kanala girmemişti sancılarımla beraber doğum esnasın da kanala girdi kızım çok şükür bu durum da biraz zorladı bizi tabi ama bugün 4. Günümüz çok şükür daha iyim bugün