Evet kızlar 2. Vajinal doğumumu yaptım çok şükür hamilelik süreci biraz zor geçti ama kızım tam 39.hafta da bir gece yarısı şiddetli sancılarla saat 4 civarı hastaneye gittik 4 cm açıklığım vardı kendi sancılarımdı bunlar gitgide şiddeti artmaya başladı yürüdüm bütün sancılarımı pilates topunun üstün de geçirdim çok da iyi geldi veeee kızımın artık geldiğini hissettim ve saat 7 civarı kızımı kucağıma aldım çok şükür Rabbime bütün acılarımı o an unuttum 2 tane dikişim biraz da yırtığım oluştu ama olsun kızım için herşeye değer Rabbim bütün hamişlerin yardımcısı olsun kolaylıkla su gibi doğumlar nasip etsin inşallah 🤲🥰💕