22+2’yim dün detaylı ultrasonda doktor dedi 5 gün geride gelişimi diye, bu gelişim geriliği değil yine olması gereken sınırlar içinde ama alt sınır dedi,2hafta sonra tekrar kontrol edecek gelişimini umarım düzelir ikimizinki de. Ben plesanta previa parsiyalis’im yani hala teşhis için erken, çıkabilir dedi ama şu anki durum böyleymiş. Doktor kontrolü dışında evden çıkmıyorum iş yapmıyorum sürekli yatmaya çalışıyorum