gunsevilay bir çok kişide görülen bir durum aslında bu. Bana da dedi doktorum, yakın arkadaşım da aynı durumda ama riskli bir durum yok dedi, kısıtlama getirmedi. 25 26. Haftalardan sonra yukarı çıkıyormuş genelde. Muayenemi bekliyorum ben de. Evet öyle ise sezaryen olma sebebi de, normal doğum olursa kanama çok fazla olurmuş. Edindiğim bilgiler bu şekilde🤗