ikincibahar_08 ben 14. Haftada ultrasonda doktor bakıyor bakıyor açmısın diyo yok diyorum bebek hiç hareket etmiyor dedi o an dünya durdu sanki kalp atışına baktı ki hamdolsun vardı tatlı ye bidaha bakalım şu yaramaza uyuyo galiba dedi. Ki sizin bide doğum anında anlıyorum o an nasıl bir durumda olunduğunuzu ve bıraktığı travmayı, hakkınızda hayırlısı olsun, Önemli olan sağlıkla bebeğe kavuşmak normal sezaryen hiç önemli değil aslında.