Kızlar ilk doğumum normal doğum oldu suni sancıyla doğum yaptım çok kısa sürmesine (4 buçuk saat)
rağmen ıkınamadım ve karnıma basarak doğum yaptım kızım kanala sıkışmıştı doğduğunda ağlamıyordu nefessiz kalmıştı 12 saat yoğun bakıma kaldı çok çabuk toparladı ama ebeler o zaman bana ölü doğdu sandık ve doktorum bana son anda bağırmıştı bebek kanalda sıkıştı ıkınmayı bırakma diye. Genel olarak baktığımda sancı süreci ve sonrası benim için çok zor değildi kesim çok küçüktü hemen ayaklandım ama o doğum anı bende büyük bir travma bırakmış doktorum bugün her şey normal doğum için uygun diyene kadar ben birden çok panikledim doktorumda farketti olanları anlattım. Sormak istediğim kızım 2.900 doğmuştu şuan 36 haftalığız ve bebeğim 2850 doğuma daha 4 hafta var. Doktor ben sana aynısı yaşanır da diyemem yaşanmaz da diyemem her doğum şekli farklı riske atmak istemiyorsan seni anlarım kararı sana bırakıyorum dedi. Suni kesinlikle istemiyorum onu söyledim doktorum kendi sancın gelene kadar bekleyelim,istersen 39. Haftanda seni sezeryanada alabilirim tercihi sana bırakıyorum dedi. Aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum kaybetme korkusu geldi içime daha kilolu olacak bebek başı da 2 hafta önde çıktı merak ediyorum ilk doğumu bu şekilde olup ikinci doğumda bir sorun yaşamayan var mı bana akıl verin kızlar ne yapmalıyım doktor haftaya konuşalım sen ne istiyorsan onu yapalım dedi. Sezeryan olup pişman olmak mı aynı şeyleri yaşayıp keşke sezeryan olsaydım demek mi kafam o kadar karışık ki 🥹