ebruelif_00 Minnakminik benim hep negatif çıkıyordu evet yaptım hatta hastaneye gittim orda da hem idrar hem kan aldılar idrar negatif kan da 5.4 tü doktor çok erken yakaladık demişti
ebruelif_00 minenur8 23 ünde adet olmam gerekiyordu sabahında birazcık kahverengi lekelenme oldu eğer artmazsa sıkıntı değil yerleşme olabilir dedi doktor şükür sadece o sabah oldu bitti
ebruelif_00 Bugün verdim evet sabah 9-10 gibi belli olacak İnşalah ilçede olduğum için bir gün sonra çıkıyor sonuçlar siz neler yaptınız
minenur8 ebruelif_00 Benim 3000 olmuş kahverengi lekelenme yaşadım doktora gittim ilaç kullanıyorum cuma günü kese görmeye gidicem
ebruelif_00 minenur8 bende yaşadım ama azdı böyle biraz geldi yerleşme olabilir kırmızıya dönmedkçe korkma dedi benim de dün verdiğim kan sonucu çıkmış tam bir hafta önce 268 di şimdi 5568 olmuş