nehirbvkr1 Hamilesin canım ama çok küçük 2 günde bir aynı yerde tekrar vermen lazım sağlıklı bir şekilde yükseliyormu diye
ebruelif_00 Bende 3 gün önce verdim 5.4 tü tam sınırda erken yakaladık dedi aile hekimi ertesi gün birdaha vermiştim 17 olmuştu şimdi haftaya bir daha vereceğim
ebruelif_00 Minnakminik benim hep negatif çıkıyordu evet yaptım hatta hastaneye gittim orda da hem idrar hem kan aldılar idrar negatif kan da 5.4 tü doktor çok erken yakaladık demişti
ebruelif_00 minenur8 23 ünde adet olmam gerekiyordu sabahında birazcık kahverengi lekelenme oldu eğer artmazsa sıkıntı değil yerleşme olabilir dedi doktor şükür sadece o sabah oldu bitti