Gzde_defne üzülme canım hemen düzeliyorlar bende çok üzülmüştüm düzeldi çok şükür acile değil çocuk doktoruna git zaten yeni doğan ya önceliği var hemen alınır muayeneye kan falan alıyorlar topuktan eğer sarılık varsa yatırıyorlar mavi ışının altında kalıyor o Işın sayesinde iğneliyor benim yaptığım hatanede anne bebek olarak vardı beraber ayrı odada yatılı kaldık devlet hastanesi ama bagzı hastanelerde sadece bebeği alıyorlar anne evine gidiyor gideceğiniz hastanede nasıl bilmiyorum inşallah bi sorun çıkmaz bol bol besle 2 saate bir Allahın izniyle atlatırsın canım inşallah 🤲🏻 değer kaç oluyor hatırlamıyorum 2 yıl geçti aradan