Gzde_defne çok normal benim de çok az gelirdi enjektörle verirdik bizde ben erken doğum yaptım bebeğim yoğun bakımdaydı bende düzenli sağım yaptım ilk başlar da 30 ml zor gelirdi iki göğüsten 2 saate bir gece de olmak üzere sağım yaptım ve sütüm gelmeye başladı süt yapacak şeyler yedim bu annelerimizin yaptığı eski usul şeylerden zamanla düzenliyor merak etme benim 1 hafta sonra sütüm biraz gelmeye başlamıştı ve zamanla içtiği miktar yükseliyor 1 aylık olduk ara da 70 ml içiyor genel de 50 ml hala ama arkadaşımın bebeği daha 9 günlük 80 ml mama içiyormuş her bebek bir olmaz bir de