hilalnurr Rabbim gönlüne göre versin inşallah cnm bnim adetime daha 5 6 gün vardı kist için doktora gitmiştim muane oldum kist yok demişti ama bnden kan ve idrar tahlil istedi bir gün sonra gittiğim de doktor dedi enfeksiyon kapmışsın ama ilaç veremem çünkü hamilesin demişti şok olmuştum nasıl yani kist yok mu diyordum hala doktor çok tatlı bir bayandı yok cnm bebeğin oluyor diyince idrak ettim kaç haftalıktır peki dedim çok erken dedi 2 hafta bile değil demişti ama iki günde bir kan vermemesi söyledi değerlerim yüksek çakması için dedi ve çok şükür şuan 36+1 günlük olduk Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah siz bir kez daha kan verin yada doktora gidin