edannnnur öncelikle geçmiş olsun. Benim de bebeğim 66 gün küvözde kalmıştı. Sana verebileceğim tek tavsiye bebeğinin yanına gittiğinde ağlama, onunla sürekli konuş. Bu günler geçecek. O seni hissediyor, anlıyor. Eve birlikte döndüğünüzde o günleri hiç hatırlamayacaksınız onunla dolup taşacaksınız. İnancınızı ve umudunuzu hiç yitirmeyin. 🌸🌸