edannnnur 9 gün oldu çok özlüyorum onu emzirmeye çalışıyorum ne zaman çıkar diye düşünmekten , ağlamaktan kendimi alamıyorum . Dua edin tez zamanda çıksın
Rabia-Bay44 edannnnur Canım geçmiş olsun benim de bebeğim 40 gündür küvezde bekliyorum sabırsızlıkla çıkacağı günü umarım hepimiz de sağlıkla alırız bebişlerimizi
Rabia-Bay44 edannnnur 35 haftalık olduk bugün 40.günümüz hala küvezde bebeğim kilosunu tamamlamasını bekliyoruz sen nasılsın doğum ne zaman
Rabia-Bay44 edannnnur Aaa sen de doğum yapmışsın ben yazarken sen olduğunu hiç farketmedim bebeiş kaç gram doğdu ki küveze aldılar