gizemmmm__ sadece aldığı parasına bakıyor demek ki canım ben yeni doğum yaptım ve 1 saat önce yazdım vatsabtan hemen yarım saat için de dönüş yaptı bana hamile sürecimde de bu durum böyleydi kesinlikle hiçbirşeyi cvpsız bırakmadı o kadar para veriyoruz ve bir değeri de olmalı bence doktorunu değiştir canım yazık paranı hiç oraya verme