gizemmmm__ benim doktorum daha ilk muayenesinde numarasını vermişti 5 sene evvel acil bir durum olmadıkça aramayın mesaj at doğumda olurum muayenede olurum ilk uygun zamanda da mesajlara ben mutlaka geri dönüyorum dedi ama acil bir durum olur gece gündüz hiç fark etmez her an arayabilirsiniz beni demişti. Şu an mesela herhangi bir sıkıntında yazıyorum en fazla 2 saat içinde Bana geri dönüş yapıyor ama acil bir durum olsa ararım yani sonuçta onlara gitmemizin amacı da her zaman ulaşabilmek, yoksa devlete bir farkları kalmıyor zaten