Meltem88 acemianneeee_ bende 30. Haftadayım kramplardan ayağıma basamaz hale geldim bana da dr magositi önerdi bana çok iyi geldi. Ama senin durum farklı mg yükseltmesi lazım galiba
acemianneeee_ Meltem88 34 haftaya kadar bana da çok iyi geliyordu değerim de normaldi. Bu birkaç gündür yürüyemiyorum bile ağrılardan. Doktorum normal diyor açılma falan olmadığı için ama çok zorlanıyorum. Doğum da geliyorum diyor olabilir ilk gebeliğim tecrübesizim ne yaşadığımı anlayamıyorum 😅
Karahisari acemianneeee_ rica ederim yine doktorunuza da danışın isterseniz ama artık son aydasınız ağrı olması da normal gibi biraz daha dişinizi sıkın 🫠
senati kizinaasikanne sabahmı alıyorsunuz akşammı günde 1 adet yeterli oluyor mu magosit kullanıyordum şimdi bunu aldım doktorla konuşmadan çok ağrım var çünkü bugün başlayacağm
kizinaasikanne acemianneeee_ Hayır hamilelik sonlanana kadar içicem ve sonrasında kan verip tekrar kullanmayı düşünüyorum
kuccukpremsesinannesi acemianneeee_ gebelikten öncede ocean extramag kullanıyordum doktorum devam edebilirsin dedi gebeligimin başından beri kullanıyorum
ebrukkaya Aysgulgndz yan etkisi olmadı ben zaten çok fazla bir şey yiyemedigim için magnezyumum yerlerdeydi bana bunu hissettiriyordu; halsizlik,kramp,uykusuzluk.. bir hafta kullandım şuanda kramplarim gitti halsizlik gitti rahat uyuyabiliyorum.
ebrukkaya acemianneeee_ açıkçası ben hap yutamayan bir kadınım çok korkuyorum yani o yüzden mecburum fakat bu magnezyum çok şekerli değil ve çok da acı değil daha önce kullanmış olduğum kalsiyum şasesi aşırı tatlıydı içmekten vazgeçmiştim. Ama bazen bazı vitaminlerin bazı formları daha etkili olabiliyormuş bilginiz olsun eczacı ile bir konuşun derim bazı doktorlar daha iyi fikir veriyorlar.
acemianneeee_ ebrukkaya dediğiniz gibi eczacı arkadaşım da magvitali önerdi aldım bir iki kez denedim afedersiniz öğürmekten çok kötü oldum.
ebrukkaya acemianneeee_ her hamilelik kişiye özeldir doğrudur Allah size kolaylık versin içemiyorsanızda zorlamayın kendinizi alternatif düşünebilirsiniz de artık size kalmış 😊❤️
eslemoms acemianneeee_ bende burda okudum bir zararı yok demişlerdi ağrılardan bıktığım için aldım başladım çok iyi geldi
acemianneeee_ eslemoms çok teşekkür ederim ben de aldım bugün çok ağrım olduğunda içeceğim bu haftadan sonra
kizinaasikanne senati ağrınız çoksa bir sabah bir yatmadan önce alabilirsiniz ama en fazla 2 adet alabilirsiniz günde