Keziban Benım de 12. Haftada kahverengi lekelenme oldu doktorum o zaman verdi. Bi kaç temiz geçti hiç bişi gelmedi ama tekrar su gıbı kahrengi lekelenmem oldu. İlacı kullanıyorum hala kullancaz istirahat edıceksın diğer kontrolüm 2haftaya sonraya verdı. Tekrar lekelenme olunca korktum ama normal dedıler tabi daha doktoruma soramadım haliyle hala endişelıyım. Geçebilen bişey mi?