arsesraa Kızlarrr benim bat 26 Şubat Perşembe bu akşam test yaptım negatif bilmiyorum belki erken ama hafiften karnım da ağrıyor sanırım bu ay da olmadı :( sizde durumlar nasıl dertleşelim
rona26 arsesraa benimde 26 şubat döngüm düzenli tahmini yumurtlama dönemine göre ondan sonra 3 4 gün kasık bel ağrım oldu sonra durdu şimdi 5 gün kalmış bugün göğüsümde sızlamalar oluyor test yapmak istemiyorum beklemek piskolojikmen daha iyi sizde belirtiler neydi
vascenceloss arsesraa benim de bat 26 test için daha erken canım biraz daha bekle. Ben de yumurtlamadan sonra epey kasık ağrısı çektim yeni yeni azalıyor her ay yeni bir belirti fark ediyorum ama hepsi fos çıkıyor 😃 belki ramazan bereketli gelir hepimize
nilruhu arsesraa benimde bat 25 Şubat. Dpo 8. Sabah test yapacağım ama erken olduğunuda biliyorum meraktan duramıyorum 🥲🥲🥲
dilbenuro Benimde 21 Şubat dünkü testlerim negatif çıktı bi umut diyip bekliyoruz herşey allahtan rabbim hayırlısını nasip etsin tüm bekleyenlere şu mübarek günlerde 🤲🏻💖
arsesraa rona26 benim dünden beri ara ara böyle alt karnım ağrıyor regl ağrısı değildir inşallah diye dua ediyorum ama testte negatif zaten
arsesraa mehtapp7 evet canım Perşembe günü 26 Şubat gösteriyor takvim ve hep tutar düzenlidir adetlerim ama bakalım belki döner 6 aydır deniyoruz 🥹
rona26 arsesraa test için acele etmeyin bence normal zamanlarda da 5 gün önceden regl belirtileriniz oluyor mu ?
arsesraa rona26 valla canım biz 6 aydır deniyoruz bir kere kimyasal oldu onun dışındaki aylar psikolojik olarak belirti çok hissettim o yüzden belirti aramıyorum çünkü düşününce o oluyor bazı aylar ağrı oluyor böyle bazen hiç olmuyor değişiyor
rona26 arsesraa stres çok etkiliyor biliyorum insanın elinde değil Rabbim hayırlısını nasip etsin herkese 🌸
nuryldrm1 Bat 28 i benimde yumurtlama günlerini değerlendirdik gün aşırı ilişki oldu. Nasipse olur inşalah 🌸
doax nilruhu benim de bat 25 şubat reglim düzensiz genelde polikistik var kaç gündğr göğüs ucu hassasiyeti yaşıyorum. Dün akşam da midem fazla bulandı ve biraz ateşim çıktı ama birkaç saate geçti. Normal mi bu belirti mi acaba
nilruhu doax bulantı genelde daha ileri haftalarda oluyor ama gögğüs hassasiyeti eğer regl dönemlerinde olmayıp şimdi oluyorsa erken belirti olabilir. 🤔