melyyssa Benim bebişte 30+1 kontrolde baş aşağı pozisyondaydı. Doktor şuan önemli değil ileriki haftalarda baş aşağı olması önemli dedi.
busepolatt strawberrygirl evet canım dönmüş ama doktor 35 e kadar çok yer değiştirir önemli olan 36 dan sonraki pozisyonu dedi şuan 33+2 hala baş aşağı inşallah değişmez
strawberrygirl busepolatt inşallah canım benim 35 henüz değiştirmedi 36 dan sonra çok zor demişti umarım öyle olmaz 🥲
busepolatt strawberrygirl inşallah döner ben şuan bile ohh kafası aşağıda diyemiyorum ne olacağı belli olmaz Rabbim hakkımızda hayırlısını nasip etsin her şerde vardır bi hayır diyorum hep bakalım ne olacak kontrole ne zaman gideceksin
strawberrygirl busepolatt amiiin inşallah hayırlısı olsun 🥲 bugün tam 36 oldum haftaya pazartesi gidicem bi sıkıntı olmazsa , makat geliş devamsa sezaryan günü vericek doktor 38. Hafta için 🥲
busepolatt strawberrygirl bana da 36 ya kadar dönmezse sezaryen günü veririz dedi benimde haftaya pazartesi kontrol bakalım ne durumda tekrar dönmüş mü yoksa hala başı aşağıda mı merakla bekliyorum hakkımzda hayırlısı 🙏🏼
busepolatt Momybus doktorum bana 36 ya kadar döner dedi 30.haftada makattı 32 de baş geliş olmuş şuan 33+4 haftaya gidicem bakalım ne durumda