cylnboran04 inan ben sürekli döndümü düşüncesinden çıkamıyorum haftayı bekliyorum döndü lafını duymak için sezaryen kötümü niye istemiyorsun diyenler var ama ben gurbetteyim annem çalışıyo kardeşim yok kayınvalidem belki gelebilir 3,5 yaşında oğlum var eşim yardımcı olur ama hangi birine yetişsin o da biran önce toparlanmak istiyorum o yüzden normal doğum olsun istiyorum