arzucagil kız bende senin gibi düşünüyorum Vala bu dördüncü hamileliğim elde var bir ben bu sag salim doğarsa 3. Düşünüyordum ama gözüm korktu artık ya başıma neler geldi bide gerçekten hamilelik zor bende 1 haftadır bu şişkinlikten iflas etmiş durumdayım 😔