GozdeKB Kızlar bi tüylerim diken diken oluyor üşüyorum aradan biraz zaman geçiyor sıcak basıyor aranızda benim gibi olan var mı 🥲 bide migdemde ne yesem içsem şişkinlik oluyor Gaviscon verdi doktorum sizler ne durumdasınız bu arada 8.haftadayız
karpuss GozdeKB ilk zamanlar acayip üşüyordum elim ayağım buz kesiyordu, şimdi de sıcak basması fazlaca oluyor 😅 😅
yesiimmom GozdeKB Ahahah gerçekten çok garip bir dönem ya sıcacık odanın içinde üşüdüğüm kat kat giyindiğim de oluyor balkonda şu dönemlerde atletle çorapsız oturduğum da oluyor aynı gün içinde😂 Gaviscon tam bir kurtarıcı şişkinlik ve mide yanması için
arzucagil GozdeKB aynı şekilde nasıl giyineceğimi de bilmiyorum bi sıcak bi soğuk. Aşırı şişkinlik var karnım akşamları kocaman oluyor gerginleşiyor ilk gebeliğim hiç böyle değildi ikinci şimdiden zorlamaya başladı
GozdeKB bsrelif Vala gün içerisinde 4 mevsimi yaşıyorum bi yandanda migde ağrısı sizin cinsiyetiniz belli mi 😊
GozdeKB yesiimmom ayy hiç sorma ya bende suan başladım o ilaca gerçekten çok iyi geldi sizin cinsiyet belli mi 😊
arzucagil GozdeKB 9+3 ama yedinci haftadan itibaren şişkinlik var geçecek mi acaba hep böyle devam mı edecek çok merak ediyorum.hamilelik süreside çok uzun şimdiden gözüm çok korkuyor 🫣