Evet kızlar belirsiz bugün kontrolüm vardı ssvd için bir doktora gittim doktor ne iyi konuştu ne de kötü 40 haftaya kadar bekliyoruz açılman vs yoksa ne seni ne bebeği riske atamayiz asla dedi eğer açılman yoksa sezaryen yapıyoruz dedi ve buda tabiki ilerleyen haftalar da sık sık kontrol önemli dedi neyyyseeeee muayene edicekti hocam cinsiyeti igrenemedik 14 kız 17 de erkek denildi dedim 😄😄 böyle güldü 😄😄😄 şimdi büyüdü kocaman oldu belli olur dedi neyse muayene etti gülmeye başladı hahahahahahaha 😄😄😆😆😆 kordonu bacak arasına almış oynuyordu hshsgsgsgs baya sarsti ama yok 😄 bırakmadı kordonu doktorla çok güldük ya 😄😄😄😄 dedi detaylin ne zaman 5 mart’ta hocam dedim o zaman öğrenirsin dedi 😄🤣😅😅😅😅😅 ayyy şaka gibi ya 😄😄😄 birde hiç biri de devlet değil özel hastaneye gittim hepsinde yani göstermediği zaman göstermiyor işte 😄😄😄 senin ne işin var o kordonla ne alıyorsun bacak arana veket 😄😄 sjshshshs