ebru1095 iremkelleci yazlık olarak neler almalıyız kızşar benimde haziran ortası kaç aylık ne kadar alıcam bilmiyorum
zehrairem ebru1095 kıyafet almadım bende sıfır kol zibin alt üst takım olabilir yada tulum daha rahat tek parça yenidogan hemen kısa kol giyemez diye düşünüyorum
iremkelleci mesc müslim takımlar alın kızlar terletmez hem ben bide zıbın biraz fazla aldım yaz olucağı için evin içinde büyüdükçe onları giyer diye
habibe66yks sureyya5190 bende 21 +5 besigini bebek arabasını aldık 5 _6 parca zibinda aldim Rabbım sağlık versin herkesin bebeğine inşallah 🤰🤲
mervebayrram 22 haftalığım haziran ilk ya da ikinci hafta sezeryan istediğim için sadece bebek arabası ve spet tarzı bir şey aldık kıyafeti de mayıs da toplu alırız dedik şu an hep uzun kollular var
1ogrencianne iremkelleci 22+3’teyiz. Tahmini 16 haziran demişti doğuma sezaryen olacağı için. Daha hiçbir şey almaya başlamadım. 30. Haftadan sonra falan alırım diye düşünüyorum büyük eşyalar ilk çocuktan dolayı var zaten 😊
oznuryorulmaz 22+0 dayız . alışverişimiz bitti. sadece odasını kurmak için bekliyoruz. 🫶🏻doğum haziran sonunda inşallah 🤲🏻