iremkelleci Haziranda doğum yapıcak anneler neler yapıyorsunuz nasılsınızz kaç haftalıksınız alışveriş nasıl gidiyorr💖
Melike3506 iremkelleci bir yandan iyiyim bir yandan ağırlaşıyorum yavaş yavaş, 25+2 yiz alışveriş de çoğu bitti azı kaldı. Sizde durumlar nasıl?
3oglanannnesi iremkelleci haziran 16 sı sezeryan günüm ama erken gelecek büyük ihtimal rahim ağzında kısalma var yatıyorum daha 1 iğne almadım 21+4 teyiz
haticeelif233_ iremkelleci 23 haftalığım ama sırt ağrısı oluyor arada alışveriş için erken diye daha yapmadım sadece bi bebek arabası ana kucagını aldım
zehrairem iremkelleci haziran sonu benim doğum da inşallah 20+1 bu günlerde aşırı mide yanması yaşıyorum baya zorluyor beni alışverişte ufak tefek şeyler aldim e bebek indirimden ama eksiklerimiz var daha yavaş yavaş tamam olur onlarda inşallah
iremkelleci Melike3506 bende de bel ağrıları bide yatarken sağa sola dönme yavaş yavaş zorlaşıyor gibi 23+2 yiz bizde
sureyya5190 Bende daha alışveriş yapmadım erken diye 21+5 günlük hamileyim Ramazan bayramından sonra düşünüyorum alışveriş yapmayı nasipse Rabbim hepimize kolay sağlıklı doğumlar nasip etsin bir an evvel sağlıkla kavuşalım bebelerimize 🥰🌸
habibe66yks sureyya5190 bende 21 +5 besigini bebek arabasını aldık 5 _6 parca zibinda aldim Rabbım sağlık versin herkesin bebeğine inşallah 🤰🤲
iremkelleci zehrairem evet bende yavaş yavaş tamamlamaya çalışıyorum gereksiz bişi almamak için liste yaptım ordan işaretliyorum aldıkça
aliramoO Benimde 22haftalığım haziranın ilk haftalarında olur diye düşünüyorum sezeryan doğum olduğu için
Melike3506 iremkelleci ben bayağıdır zor dönüyorum oturduğum yattığım yerden zor kalkıyorum yakında yuvarlanmaya başlayabilirim 😂😂