glgnysgnc evet sağlık başta olmak üzere insan birine kendini daha yakın hissediyor gerçekten ilk gebeliğimde kız olduğunu hissediyorduk istiyorduk da nasip oldu şükür kızım 3 yaşına girdi bile bunda da farklı olsun erkeğin de tadına bakalım hayali oluyor Rabbim yine nasip eder inşallah🤲🏻☺️