semanurkarakaya meryhazel ben 6 tane doktora gözüktüm var diyende var ypk diyende şekli bozuk diyen var ince diyen var normal diyen var hangisine inanayım bilmiyorum Rabbime güveniyorum o neyi hayırlı kıldıysa o olsun
meryhazel semanurkarakaya ne geliyosa Allahtan. Bende hep o gözle baktım. Bizim elimizden gelen tek şet dua etmek. Ol der olur. Umudunuzu yitirmeyin. Nacizane tavsiyem şifa kurbanı kestirmeniz. Ben o süreçte kestirmiştim. Canınızı sıkmayın moral çok önemli
sultanylcnkya semanurkarakaya Allah kalbinize göre versin gerçekten insan içine girince çıkamıyor hiç canınızı sıkmayın allahın bildiği olur allahın izniyle dua edin can sıkıntısından başka bir şey yapmıyorlar
sultanylcnkya meryhazel bende Kayserideyşm bugün gittim doktoruma raporumu gördü ama ultrasonla bakmadı bile yeşil alan açtı perinatolojiden riskli gebelik diye sıra al dedi nerden baksan 20 gün var ne yapacağım bilmiyorum
meryhazel sultanylcnkya dediğim gibi bence erken daha haftası. O açıdan içinizi ferah tutun. Umarım bi sıkıntı yaşamazsınız moralinizi yüksek tutun
semanurkarakaya Busss3541 inşallah görürsün benim bebeğimede korpus yok diyolar Kolposefali diyorlar beyinnkıvrımları gerilemiş diyolar sizde nasıldı
semanurkarakaya _asyalparslan_ merhaba benim de bebeğim aynı tanıyı aldı konuşmal ister misiniz instadan semab.krky