glsm3838
glsm3838 merabalar benim kızımda da korpus kallozum agenezisi var . Bende hamileyken çok kötüydüm nasıl olacak ne olacak sağlıklı mı hasta mı beni ne bekliyor diye çok korkuyordum ama hep bir umudum da vardı. Çünkü gelişimi çok güzeldi. Elhamdülillah şuan 7 aylık ve çok sağlıklı bir bebek . Kontrollerimize gidip geliyoruz. Ablamın kızında da ince izlenmekte. Ablam hamileyken öğrenmedi fakat 8 aylıkken aniden nöbet geçirdi. Epilepsi hastası ama sağlığı gelişimi çok güzel sadece ilaç kullanıyor. Okulun ve sınıfın birincisi. Bu hastalıklarda kimi zaman ağır hastalıklar görünsede izole olan cok bebek var. Artık olarak zeki ve ileri zekalı olma ihtimalleri de çok yüksek. Herşey Allahtan yapacak hiç bişey yok . Kimi kime şikayet edeceğiz öyle değil mi . Rabbimin bize imtihanı buymuş deyim tevekkül edeceğiz inşallah.