Brcumit benim gebelik öncesi tiroid sorunum zaten vardı gebelik başlangıçında 5,5 la başladık 2,5 düşürdük euthyrox 50 mg ile sonra 7,5 çıktı şimdi euthyrox 100 mg ile düşürmeye çalışıyoruz hiç ilaç kullanmazsanız evet tehlikeli ama ilaç kullanıyorsanız çok korkmayın gebeliğin ilerleyen haftalarında değer yükseliyor ve ona paralel olarak doktorumuz dozajı arttırıyor benim şu an ayda bir arttırarak gidiyoruz.